Chinees avontuur - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Nico & Charissa - WaarBenJij.nu Chinees avontuur - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Nico & Charissa - WaarBenJij.nu

Chinees avontuur

Blijf op de hoogte en volg Nico & Charissa

19 April 2013 | Nederland, Arnhem

Over een paar weken is het alweer zover. Onze eerste ervaring met Azië is dan alweer ruim een jaar geleden.

Maleisië "the crossroads"van Azië is ons zo goed bevallen dat we nu een stapje verder gaan. Van het toch wat westers georiënteerde Maleisië maken we nu de stap naar een meer puur en origineel Azië....Onze keuze viel op China.

China is het land van eeuwenoude tempels, pagodes en de Chinese muur, maar ook van futuristische skylines in Shanghai en Hong Kong. Van uitgestrekte graslanden naar hoge gebergten. Van een idyllisch karstlandschap naar gifgroene rijstterrassen.

Weer proberen we bij jullie een zo compleet mogelijk reisverslag achter te laten. Mits de internetcensuur (die toch aanwezig is in China) het toelaat....

Het aftellen is begonnen......