Shanghai surprise - Reisverslag uit Sjanghai, China van Nico & Charissa - WaarBenJij.nu Shanghai surprise - Reisverslag uit Sjanghai, China van Nico & Charissa - WaarBenJij.nu

Shanghai surprise

Blijf op de hoogte en volg Nico & Charissa

11 Juni 2013 | China, Sjanghai

Na het ontbijt nemen we afscheid van Anja & Marcel, waarna we weer onze tassen inpakken. Nog even een klein fotorondje langs een aantal rijstvelden om nog net even mooiere foto's te krijgen ( het is vandaag een stuk helderder dan gister) en om 12.30 worden we beneden opgepikt voor het transport naar het vliegveld. Vandaag onze laatste binnenlandsevlucht naar ons eindpunt Shanghai.

Zoals gebruikelijk loopt alles weer gesmeerd ( afkloppen) en vertrekt onze vlucht precies op tijd. En om 18.15 landen we dan ook in Shanghai.

Shanghai is de BOM! New York maar dan groter, hoger en vooral hysterischer. Het lijkt alsof elk gebouw in het centrum z'n eigen lichtshow geeft. Ons hotel (het oudste hotel in China) staat aan de andere kant van de Huangpu rivier tegenover de imposante skyline. Genaamd het Astor House Hotel heeft het in het verleden aan onder ander Charlie Chaplin en Albert Einstein onderdak geboden en is van het kaliber " Kurhaus, eat your heart out". Een perfecte afsluiter van deze reis.

Als voorproefje op de komende dagen nemen we alvast een drankje op "The Bund".....

• 11 Juni 2013 - 16:00

Peter:

Heel veel plezier in deze laatste bestemming van deze enerverende reis.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen en belevenissen in deze wereldstad!

• 11 Juni 2013 - 17:40

Joke:

Wat een super-gigantische stad, ik kan me daar geen voorstelling van maken. Nog even genieten daar, en dan goede reis naar ons kleine landje.....en afkicken van zoveel belevenissen!! Wij vertrekken donderdag naar de UK.

• 11 Juni 2013 - 19:24

Petra: