Laid Back part II - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nico & Charissa - WaarBenJij.nu Laid Back part II - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nico & Charissa - WaarBenJij.nu

Laid Back part II

Door: Nico&Charissa

Blijf op de hoogte en volg Nico & Charissa

20 Mei 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Tja vandaag eigenlijk dezelfde dag als gisteren. Alleen beginnen we dit keer met het relaxen en gaan we later op de dag snorkelen.

’S Morgens is het wel eventjes spannend omdat we op het laatste moment aan de kant moeten springen voor een stingray (oftewel pijlstaartrog), terwijl we door kniehoog water wandelen. Meteen moeten we denken aan Steve Irwin, die door een van deze beesten om het leven kwam (hij werd dan ook wel op een ongelukkige plek gestoken.) Die dingen vallen haast niet op.

Later op de dag gaan we weer op een snorkeltrip. Dit keer op 3 andere plekken dan gisteren. Met als hoogtepunt “turtlepoint”. Gelukkig voor ons zijn deze grote beesten iets langzamer dan de haai van gisteren en de reuzenschildpad laat zich dan ook een stuk makkelijker fotograferen. De naam reuzenschildpad is ook niet gelogen want het beest is enorm en kan volgens onze schattingen best eens 250 kg wegen.

Zoals gezegd, weer een relaxdagje. Voor jullie misschien iets minder spannend om te lezen maar voor ons wel heel lekker…….

• 20 Mei 2012 - 15:13

Joke:

Niet spannend????????? Nou me dunkt met die Pijlstaartrog!!! Wat een ervaring weer!!!!

• 20 Mei 2012 - 18:31

Hanneke:

ik vind het ook spannend hoor. kijken jullie maar uit, dat er niks gebeurt.
    gr.

• 21 Mei 2012 - 05:57

Peter:

Zie reactie van gisteren.

• 21 Mei 2012 - 06:59

Nico & Charissa :

Dank voor alle bezorgdheid. Zeker jij Peter ;-)

• 21 Mei 2012 - 11:44

Celine:

Nou dat mag voor mij hoor, even ontspannen! :-) Jullie hebben al zoveel ondernomen!