Inleiding - Reisverslag uit Ede, Nederland van Nico & Charissa - WaarBenJij.nu Inleiding - Reisverslag uit Ede, Nederland van Nico & Charissa - WaarBenJij.nu

Inleiding

Door: NicoCharissa

Blijf op de hoogte en volg Nico & Charissa

23 April 2011 | Nederland, Ede

In mei 2009 vertrok ik in mijn eentje op een rondtocht door Scandinavie. Tijdens mijn reis hield ik een reisverslag ("Mijn eigen kleine roadtrip" ) bij, dat te lezen was (en nog steeds is) op hyves. In de inleiding van dat verslag gaf ik aan dat ik vind, dat je een roadtrip eigenlijk in Amerika moet beleven maar dat het niet verstandig is om dat in je eentje te doen.

Inmiddels is Charissa in mijn leven en zij is net zo dol op dit soort reizen als ik. Op een donkere, gezellige avond in december hebben we de knoop doorgehakt. Vanaf 27 mei rijden wij door de USA van kust naar kust. Dit keer is het laatste zinnetje in mijn inleiding anders.

Dit is ONS avontuurtje....ONZE eigen GROTE roadtrip.


Nico

  • 26 Mei 2011 - 10:32

    Gerard En Miranda:

    Wij willen jullie een fijne vacantie/roadtrip wensen.Geniet ervan en vooral kom weer gezond en veilig thuis.
    We gaan jullie volgen.
    grtn gerard en miranda arentsen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Coast (NY) to Coast (LA) USA

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2011

Laatste kiekjes

17 Juni 2011

Dead end

16 Juni 2011

Death Valley

15 Juni 2011

Viva Las Vegas

14 Juni 2011

Zonsopgang tot zonsondergang
Nico & Charissa

Actief sinds 03 April 2011
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 47673

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Zuidelijk Afrika

23 Mei 2013 - 15 Juni 2013

Chinees avontuur

07 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Veelzijdig Maleisië

27 Mei 2011 - 19 Juni 2011

Coast (NY) to Coast (LA) USA

Landen bezocht: